Eventy, Galerie

Pearl Anniversary – kampania

Apart rozpoczął świętowanie perłowego jubileuszu. Nowa kampania z udziałem wyjątkowych bohaterek: ikony mody Anji Rubik & pereł Apart.

Perły – ponadczasowo piękne, nieustająco eleganckie, pełne subtelnego blasku. Nigdy nie wychodzą z mody. Od trzydziestu lat doskonałość pereł eksponuje w swoich kolekcjach Apart. Rok 2013 jest rokiem pereł w Apart – w nawiązaniu do jubileuszu 30-lecia, a także z zachwytu nad perłami i ich olśniewającą urodą.

Początki sięgają 1977 roku, kiedy to Adam Rączyński otworzył swój pierwszy zakład jubilerski. W 1983 roku połączył siły ze swoim bratem, Piotrem Rączyńskim. Decyzja ta przyniosła firmie rozwój, napędzany pasją, determinacją i potrzebą tworzenia rzeczy pięknych. Współpraca okazała się tak owocna, że jej efekty przekroczyły najśmielsze marzenia. Apart stał się jubilerską potęgą, a także ambasadorem luksusowego zegarmistrzostwa. Dziś, po 30 latach, bracia Rączyńscy mogą z dumą spojrzeć wstecz, obchodząc swój okrągły, perłowy jubileusz współpracy. Patrzą też z optymizmem w przyszłość, snując nowe, śmiałe plany.

Z okazji perłowego jubileuszu przygotowana została niepowtarzalna kampania z udziałem top modelki Anji Rubik, ambasadorki Apart. Podczas realizacji sesji filmowych i zdjęciowych, których efekty ujrzą światło dzienne już wkrótce, garściami czerpano z estetyki, a także unikalnego klimatu lat 60. Zamiarem było wydobycie swoistego ducha tamtych wspaniałych lat, z mocnym akcentem naszych czasów. W sesjach Anja występuje na tle autentycznych pereł designu użytkowego i architektury lat 60., prezentując najnowszą kolekcję pereł od Apart, która komplementuje jej ikoniczną, przełamującą konwencję sesji urodę.

Na przestrzeni najbliższych miesięcy pojawią się kolejne odsłony kampanii, w tym sesje zdjęciowe, reklamy prasowe i telewizyjne, a także wydawnictwa Apart.

 

 

Poprzedni wpis Następny wpis

Mogą Ci się również spodobać