Trendy

„E” JAK ELIXA

Czy logo może być pełnoprawną częścią produktu? Oczywiście, czego dowodem są zarówno popularne, jak i te najbardziej ekskluzywne marki modowe, które uczyniły ze swojego znaku obiekt pożądania. Ten trend niedawno pojawił się także w projektach marki Elixa.

Dobrze skomponowane logo nie tylko silnie wpływa na rozpoznawalność marki, ale także samo w sobie może być efektownym elementem o charakterze dekoracyjnym. Kreatorzy odpowiedzialni za kształt kolekcji Elixa zdecydowali się na stworzenie linii biżuterii, która w taki właśnie sposób wykorzystuje identyfikujący ją znak. Logo tej marki, poprzez minimalizm i graficzną prostotę, niezwykle celnie definiuje specyfikę jej dodatków biżuteryjnych, a także świetnie wpisuje się w ich stylistykę. Projektanci marki Elixa wykazali się ogromną kreatywnością, wykorzystując w różnych formach logo jako ozdobny detal w wybranych wzorach z kolekcji. W jednych propozycjach jest ono skomponowane z designem, a czasami wyróżnione kontrastowym kolorem, dzięki czemu staje się bardziej widoczne; w innych charakterystyczne „E” występuje jako samodzielny element, będący na przykład formą zawieszki. Nazwa marki pojawia się także jako wyraźny akcent zdobniczy kolczyków, naszyjników czy bransolet, w których idealnie stapia się z dekoracyjnymi formami, pozostając jednocześnie widoczną.

Elixa doskonale porusza się w świecie mody, instynktownie czerpiąc z niej te inspiracje, które najlepiej wpisują się w jej filozofię. Wzornictwo wykorzystujące trend na eksponowanie logotypu jest przykładem tego, jak zaskakująco i twórczo potrafi je interpretować.

Biżuteria: 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10

Zdjęcia: www.daisyline.pl/www.cammy.com.pl/

Poprzedni wpis Następny wpis

Mogą Ci się również spodobać