Ten rok należy do niego. Odnosi imponujące sukcesy na murawie, zarówno jako zawodnik jednego z czołowych francuskich klubów, jak i kadry narodowej. Ona olśniewa tysiące swoich fanów urodą. Młodzi, pełni energii i stylowi, w życiu prywatnym tworzą niezwykle piękny, zmysłowy duet. Grzegorz Krychowiak i Célia Jaunat są gwiazdami wyjątkowej, najnowszej kampanii reklamowej ekskluzywnej marki Albert Riele.
Grzegorz Krychowiak to jedno z najgorętszych nazwisk polskiego i europejskiego futbolu. Współautor sukcesów reprezentacji Polski podczas tegorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, na co dzień jest zawodnikiem francuskiego klubu Paris Saint – Germain. Na boisku zaangażowany, profesjonalny i pracowity, budzi powszechny zachwyt kibiców; poza nim – nowoczesny, stylowy mężczyzna z piękną partnerką u boku. Célia Jaunat jest francuską modelką i pasjonatką mody, która urzeka urodą. Wybór pary do roli ambasadorów zegarków z sygnaturą Albert Riele wydawał się zatem być oczywisty. Grzegorz Krychowiak uosabia najlepsze cechy męskich linii marki, które w idealnych proporcjach łączą niezawodność z wyrafinowanym designem; natomiast jego życiowa partnerka, podobnie jak damska linia Albert Riele Gala, jest uosobieniem współczesnej kobiety, która jest przebojowa i dynamiczna, a jednocześnie delikatna i kobieca.
Sesja oraz klip są dziełem tego samego twórcy, czyli znakomitego, cenionego w Polsce i na świecie fotografa Marcina Tyszki. Dominują w nich czarno – białe, eleganckie kadry, oddające pierwszeństwo trójce głównych bohaterów, czyli Grzegorzowi, Célii oraz czasomierzom z logo Albert Riele.
Film i zdjęcia: Marcin Tyszka / Warsaw Creatives
Stylizacja: Magdalena Jagnicka
Make-up: Wilson / Warsaw Creatives
Stylizacja fryzur: Michał Bielecki / Warsaw Creatives