Galerie

„JULIA’S NOT DEAD” – ELIXA W KAMPANII PAPROCKI & BRZOZOWSKI

Wiosnę utalentowany duet projektantów powitał w towarzystwie szekspirowskiej Julii, której postać przyświecała koncepcji kolekcji na aktualnie obowiązujący sezon. U Paprockiego i Brzozowskiego ukochana Romeo fascynuje punkowym temperamentem, stąd przewrotny tytuł modowej linii.

Dynamikę pokazu i samej kolekcji odzwierciedlono w towarzyszącej jej kampanii. Czarno – białe zdjęcia Mateusza Stankiewicza aż kipią od żywiołowej zmysłowości z nutą nowoczesnego romantyzmu, doskonale oddając kontrastową drapieżność skóry i ulotnej urody niemal transparentnych koronek. Biżuteria marki Elixa, która towarzyszyła prezentacji kolekcji, pojawia się również na zdjęciach jako element dopełniający zaproponowane przez kreatorów stylizacje. W kampanii pojawiły się klasyczne kolczyki koła w wersji XXL i ekstrawaganckie, industrialne pierścionki, tak bardzo charakterystyczne dla Elixy. Ekspresyjny design marki świetnie dopełnił wizję duetu z awangardową wersją bohaterki najsłynniejszej historii miłosnej w roli głównej.

PAPROCKI & BRZOZOWSKI

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Modelka: Klaudia Łuczak/Avant Models
Make up: Patrycja Dobrzeniecka
Fryzury: Kacper Rączkowski

Poprzedni wpis Następny wpis

Mogą Ci się również spodobać