To była już jedenasta edycja IMS Warsaw Fashion Street, wydarzenia o otwartej dla wszystkich zainteresowanych formule, łączącego modę i muzykę. Pomysłodawczynią ulicznego show jest Dorota Wróblewska, a Apart jednym z jego czołowych partnerów. Impreza odbyła się w samym sercu stolicy, 25 i 26 czerwca, a pierwotna jej formuła przeszła lifting i w tym roku, poza oglądaniem propozycji projektantów odzieży i dodatków, można było posłuchać koncertów młodych, zdolnych artystów. Pasjonaci mody nie mogli narzekać na brak atrakcji, bo program IMS Warsaw Fashion Street był wprost naszpikowany pokazami różnych twórców. Podczas Gali Wieczoru, w fenomenalnej oprawie zaprezentowała się marka Apart wraz z kolekcjami Elixy oraz Artelioni.
Romantyczną, elegancką stronę biżuterii reprezentowały ponadczasowe projekty z perłami z linii Perły marki Apart, a przede wszystkim klasyczne naszyjniki o różnych długościach. Doskonale wypadły na wybiegu nowoczesne, intrygujące wzory ze srebra z kolekcji Argento czy tajemnicze, fascynujące motywy Księżycowej. Elixa to wyrazista, mocna strona designu, którą najpełniej wyrażają bransolety marki o charakterystycznych, modułowych konstrukcjach, eksponujące lustrzaną gładkość projekty o graficznych liniach, a także imponujące formą naszyjniki. Artelioni, najmłodsza w tym gronie, już zdobyła rzesze wiernych wielbicielek, a po pokazie z pewnością znacznie ono się powiększy. Wybieg opanowały olśniewające naturalną urodą kamieni modele z kolekcji Stones, ekstrawaganckie koncepcje biżuteryjnych detali z linii Vision, zaskakujące dzianinową miękkością, wykorzystujące Lurex propozycje z kolekcji Artelastic oraz niezwykle barwne, kobiece kompozycje, zaprojektowane dla linii Lady. Wcześniej, w panelu poświęconym modzie dziecięcej, najmłodsi mogli poznać bliżej bajkową kolekcję Disney by Apart.