Grzeczni projektanci idą zgodnie z trendami, a Kupisz idzie tam, gdzie chce” – tak, parafrazując tytuł książki Ute Ehrhardt, można określić modową drogę, którą obrał Robert Kupisz. Projektant po raz kolejny zachwycił, prezentując najnowszą kolekcję na przyszłoroczny sezon jesienno – zimowy.
Już sam tytuł kolekcji – „Tango” i zapowiadające widowisko banery sugerowały gorące, ale delikatnie zakorzenione w stylu retro emocje. Jak projektant przełożył pełen namiętności taniec na język mody, filtrując go przez swój charakterystyczny styl? O tym mogli się przekonać goście, którzy tłumnie przybyli wczoraj wieczorem do warszawskiej Soho Factory, a wśród nich m.in. gwiazdy kampanii Apart Karolina Malinowska i Olivier Janiak, Joanna Krupa, Tomasz Jacyków i Joanna Horodyńska.
Robert Kupisz tym razem zaskoczył wielbicieli swojego talentu. Na wybiegu dominowała czerń, bordo oraz czerwień. Charakterystyczny luz i nonszalancję, zastąpiły zmysłowe projekty z rozcięciami i odsłoniętymi ramionami. Stylizacjom towarzyszyły zegarki marki Aztorin i doskonale wpisująca się w modowe trendy biżuteria Apart, Elixa i Artelioni.
Kolczyki Artelioni z kolekcji Chic
Kolczyki Elixa 1 & 2
Kolczyki Artelioni z kolekcji Chantal